Totalul afișărilor de pagină

luni, 30 ianuarie 2012

SUB ECONOMIA TERANĂ

    Înainte de toate, viața noastră a românilor, libertatea interpretată atunci, a pus amprenta  puternic pe evoluția societății zilelor noastre. Economia româniei este paradoxal, susținută de economia subterană ce deține o pondere imensă al nivelului nostru de trai, fără de care majoritatea nu și-ar deservi existența.
   Întorși la 89, atunci când societatea era sătulă să producă și să nu Consume, iar imediat după și-a dobândit simțul proprietății și tupeul nemărginit. De aici până la cefe late și a nu ți-o mai vedea de burtă a fost doar un pas până la individualismul cronic.
   În ’90 s-a descoperit embargoul cu țigări, benzină sau bibelouri la sârbi, astfel am învățat cât de ușor putem păcăli statul  sau cum putem profita de lacunele justiției și administrației formulate atunci. Apoi am dovedit că putem să ne păcălim și între noi cu fonduri de investiții, caritas, țigareta unu-doi-până astăzi. 
    Ne-au invadat iar turcii, am descoperit chiciul, au apărut politicienii, care la rândul lor s-au descoperit între ei. Ne-au bătut minerii, acum ne bat jandarmii. Unii fură, alții protestează, tare teamă mi-e că ar fura și ei. Am evoluat prost oameni buni, economia nu ne-o mai salvează nici Naiba și apropo când ați cerut ultima dată bon la pâine în haos-ul ăsta.
 înFlorim China

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu